Senaste nytt

[First class] Stockholm - Bombay T/R, Ethiad apartments, från SEK 23 835 inkl. skatter

Japp, ser fram emot detta! Är det nån som har koll på,vad det är för bilar som används, samt om man får önska bilmärke/-modell?

Jag kan komplettera med ett eget tips också. Jag såg att Etihad hade Premium Stopover Service. 2 nätter i AUH eller Dubai på femstjärnigt hotell ingår.

Jag blev lämnad i en Mercedes S och upphämtad av en Audi A8, "vita" bilar. Tänk på att få riktigt med tid till lounge när ni ska bli upphämtade.

Vår flight avgår kl 23:30, jag tänkte sikta på att vara vid checkin vid kl 21. Är det lagom med tid?
Du kan lämna väskor 4h före avgång. Det är lite snålt tycker jag och vi lyckades efter lite om och men få dem att lösa detta åt oss, men jag skulle nog rekommendera att man iaf inte siktar på att komma till AUH så värst mycket mer än 4h före avgång.

Du kan lämna väskor 4h före avgång. Det är lite snålt tycker jag och vi lyckades efter lite om och men få dem att lösa detta åt oss, men jag skulle nog rekommendera att man iaf inte siktar på att komma till AUH så värst mycket mer än 4h före avgång.
En fråga ang bokning av chauffeur service i Abu Dhabi. Jag verkar bara få upp en bestämd tid, dvs 90 min innan avgång. Om vi vill njuta av loungen i lugn och ro behöver vi ju åka betydligt tidigare än så. Hur löste du det?

En fråga ang bokning av chauffeur service i Abu Dhabi. Jag verkar bara få upp en bestämd tid, dvs 90 min innan avgång. Om vi vill njuta av loungen i lugn och ro behöver vi ju åka betydligt tidigare än så. Hur löste du det?
Var inga problem att boka när som när jag bokade. Men ring och boka då.

men som sagt, du vill inte vara där så mycket tidigare än 4h före avgång.

Toppen