Senaste nytt

Finns det fortfarande kurirer?

På en resa CPH - PEK - HET (Pick up) - FRA - CPH (delivery) så fastnade jag i security på FRA och fick tillbringa en natt i "häktet" innan allt hade löst sig med den last jag hade med mig - var intressant.
Fanns det Hohhot -> Frankfurt direktflyg när du reste? Eller var det private jet? I så fall är det lite märkligt att du inte flög direkt till Köpenhamn. :confused:

Du får ingen lön..
Kanske beror det på destination och antal dagar man är borta?

Som Martin skriver, lätt att säga "Jag är intresserad" men sedan är det väldigt svårt att utföra det i verkligheten speciellt när man har ansvar både på jobbet och hemma.

Som sagt, lön eller inte jag arbetar natt varannan vecka och studerar, kan lätt flyga här och där utan problem:)

Som sagt, lön eller inte jag arbetar natt varannan vecka och studerar, kan lätt flyga här och där utan problem:)
Samma här, i princip varannan helg och någon kväll i veckan annars styr jag helt och hållet över min tid. Har varken barn eller djur... Så ja, för de flesta är det säkert svårt att ställa upp, men jag har nog väldigt bra förutsättningar. Dock så faller det lite för min del iaf om det är helt obetalt.

Jag är också intresserad av PM om det går för sig. Jag bor i innerstan (Sthlm) och arbetar extremt flexibelt. Är både singel och djurlös så det är inga problem för mig att smita iväg på kuriruppdrag. Blommorna kan säkert någon granne se efter om det skulle bli en long haul :cool:

Ja, det vore coolt att testa! Är relativt flexibel så behöver någon en kurir till och från LLA så skicka gärna PM.

Toppen