För några år sedan såg jag en man ombord på Continantals flyg CPH-EWR. Han satt i mittsätet på andra sidan gången, och mellan benen hade han en mindre portfölj som var låst med ett större hänglås, Portföljen satt dessutom fast i hans ena handled med någon sorts hoprullad och töjbar lina. Han hade dock med sig portföljen varje gång han gick på toaletten... såg rätt meckigt ut att komma på plats i mittsätet medelst portföljen i ena näven...
Är det någon mer ersättning för dessa resor utöver själva resan (antar att t/f flygplats är inkluderat i detta också + eventuellt hotell). Skulle gärna testa, har nog mer tid än de flesta med endast 13 schemalagda timmar / vecka i snitt.
Vet du vad du hade med dig? Kan/får du berätta för oss?fick tillbringa en natt i "häktet" innan allt hade löst sig med den last jag hade med mig.
låter ju onekligen intressant. Själv har jag råkat ut för ett fall då security velat ta kopia på min hårddisk innan jag fick ta med datorn in i landet.På en resa CPH - PEK - HET (Pick up) - FRA - CPH (delivery) så fastnade jag i security på FRA och fick tillbringa en natt i "häktet" innan allt hade löst sig med den last jag hade med mig - var intressant.