Delayed
Medlem
Gränsen går vid 8mb, större än så?
Men originalbilden ändå bara 4,6.
Jag tänker att även om gränsen ska vara 8 MB så kan ju något vara lite fel så att den reella gränsen är lägre. 4,6 MB är ändå en ganska "rejäl" bild för ett forum.
Gränsen går vid 8mb, större än så?
Men originalbilden ändå bara 4,6.
Då hade det varit fint om ägarna kopplade på funktionen att automatiskt skala ner för stora bilder.Jag tänker att även om gränsen ska vara 8 MB så kan ju något vara lite fel så att den reella gränsen är lägre. 4,6 MB är ändå en ganska "rejäl" bild för ett forum.
Bilden jag försökte ladda upp var på 3MB.Gränsen går vid 8mb, större än så?
1. Inloggning via X (tidigare Twitter) är redan på plats, och Facebook-inloggning kommer att ta några dagar medan den går igenom Metas granskning på deras sida.Prova själv att försöka återställa ditt lösenord, så ser du att du inte får något mail.
Prova att logga in Using Facebook, så får du detta fel
Log Into Facebook
Error Accessing App
We're sorry, but the application you're trying to use doesn't exist or has been disabled.
Prova att logga in via X så får du detta fel
2. Att stänga av annonserna var en av våra allra första åtgärder redan första dagen, och vi har inga planer på att belasta communityn med påträngande reklam.Kommer forumet att fortsätta med insprängd reklam?
Nu kör jag iofs själv adblock men jag tror att mycket insprängd reklam i forumet upplevs som negativt av eventuella nya medlemmar (det hade jag tyckt själv iaf).
3. Vi har identifierat grundorsaken och räknar med att det är åtgärdat inom de närmaste 24 timmarna.Jag får mail med uppdatering av bevakade trådar. Gmail har dock börjat att klassa dessa som misstänkt skräppost för mig:
"Var försiktig med detta meddelande. Det här meddelandet är inte autentiserat och det går inte att verifiera avsändaren. Var försiktig när du klickar på länkar, laddar ned bilagor och svarar med personliga uppgifter."
Kan ni som inte får mail ha problem med att de hamnar i något skräppostfilter någonstans på vägen?
4. Det kommer att vara klart innan veckan är slut.Då hade det varit fint om ägarna kopplade på funktionen att automatiskt skala ner för stora bilder.
Se där! Snyggt och tack!2. Att stänga av annonserna var en av våra allra första åtgärder redan första dagen, och vi har inga planer på att belasta communityn med påträngande reklam.