Senaste nytt

Fasttrack till Guld på Hilton (4 stays eller 9 nätter)

Yep - men det är väl 4 *stays* fast track? Jag är ute efter fast track med hjälp av *nights*, eftersom jag vet att jag inte kommer att få 4 stays på 90 dagar.

Apropå Accenture-signup, vissa verkar säga att det kan bli problem när man ringer dem om man signat upp med en promo som man inte är berättigad till. Problem hur? Vill de vid telefonsamtal eller email slumpmässigt ha verifikation på att man vid tillfället för signup var anställd? Låter långsökt.. man kan ju faktiskt ha varit det och slutat, och inte på något vis kunna bevisa att man varit det.

Inte för jag tror att Silver kommer ge mig mycket mer än ett par vattenflaskor, men det skadar ju inte. Annars kan jag ta CWT-promon och inte behöva oroa mig, då företaget är CWT-kund.
Det har mest handlat om att Hilton är väldigt dåliga på att visa ifall man är registrerad för någon kampanj eller inte. Om du läser igenom tråden här så har det sett olika ut på många konton som varit signade till samma fast track. Jag har haft väldig lust att fråga i receptionen eller via kundtjänst hur det ligger till med min fast track men känns som att det genast höjer risken att de frågar efter någon typ av bevis. Tror jag..

Om jag inte minns fel var CWT 4 stays 9 nights

Ibland undrar jag hur rutinerna funkar. Jag fick i fredags ett brev på posten där Hilton gratulerade att jag har återkvalificerat mig till Guld iår igen, men det har jag egentligen inte. Jag gjorde aldrig någon challenge och nådde enbart upp till Silver. Nu klagar jag ju inte men jag undrar vad det var som gjorde att jag fick Guld.

Njut! :)

Fast såvida du inte kommer att bo på orter med bara ett Hhonors-hotell så är det ju inga problem att fixa 4 stays om nu nu fixar 4 nätter....

Absolut sant - men de 9 kommande nätterna jag har är med respektive och barn på resort, så tyvärr inte riktigt läge att hålla på och checka in och ut och byta hotell flera gånger.. :/ Annars hade jag lätt gjort det, gratis HH Guld i 21 månader är ju inte fel. :)

Om jag inte minns fel var CWT 4 stays 9 nights

Signup-sidan för CWT säger inget om nights, bara 4 stays: Hilton HHonors - Carlson Wagonlit Travel Offer

Jag har letat massor efter något erbjudande med fasttrack på 9 nights som orginalinlägget hänvisade till, men jag hittar inga sådana (varken erbjudanden relaterade till MVP, SAW, CWT, HP, Amazon, Siemens, Toyota, Berkshire Hathaway osv..).

Det bästa för tillfället verkar vara Accenture där man får Silver direkt, och efter det GE som ger Silver efter 2 stays och Guld efter 4: Hilton HHonors - GE

Själv hittade jag ett erbjudande på företagets intranät och signade upp via det (4 stays till Guld som de flesta), så jag behöver inte oroa mig vid kontakt iaf. Lite kul att det på intranätet står att det är ett väldigt unikt erbjudande :)

Du råkade inte få med dig ett par ? :p PM'a mig om du känner dig givmild isf ;)

Tyvärr inte fler än jag har användning för, hade nog tagit en rejäl bunt men de låg under näsan på
receptionisten.
Men de måste ju finnas på flera hotell så de som har Hilton som ett andra hem (calling @agehall, @Senator mfl.) kan väl fixa,
det är ju bara att fråga efter dem om de inte ligger framme.

Observera att detta fungerar även på gamla konton

Last edited:
Bor på Hilton Slussen idag skall hålla utkik.
Tyvärr inte fler än jag har användning för, hade nog tagit en rejäl bunt men de låg under näsan på
receptionisten.
Men de måste ju finnas på flera hotell så de som har Hilton som ett andra hem (calling @agehall, @Senator mfl.) kan väl fixa,
det är ju bara att fråga efter dem om de inte ligger framme.

Observera att detta fungerar även på gamla konton

Men detta funkar väl bara för nyöppnade konton ? Är på mobilen så orkade inte läsa allt men är det 1000p per referral upp till 25k ?
Ja, nya konton. Den som bjuder in får 1000p per stay som den inbjudne gör. Den inbjudne får 1000p efter sin andra stay.

Detta är alltså främst praktiskt om du har en kompis som vill öppna ett konto. Den inbjudnes konto kan inte slås ihop med ett annat senare.

Toppen