Senaste nytt

Fasttrack till Guld på Hilton (4 stays eller 9 nätter)

Sådär, då var även jag anmäld till Carlson Wagonlit-dealen (och är faktiskt kund där via min arbetsgivare!). Det syntes inget på kontot men jag skickade en fråga via Twitter och fick snabbt bekräftelse att allt ser ok ut. Leker lite med elden eftersom det ursprungligen är ett Australien-konto men det tycks alltså funka... Mot Warszawa!

Funkar även nätter bokade med tex. Hotels.com?
Jag har 4 nätter bokade på Conrad Chicago

Du ska inte få Hilton poäng på stays bokade via andra sidor än hiltons egen har jag förstått det som. Jag bodde dock en gång på Conrad i NYC som var bokad via Last Minute Travel, personalen meddelade att jag inte skulle få några poäng men att de kunde lägga in mitt HH nummer så jag kunde få gratis internet pga guld status. Döm om min förvåning när det sen trillade in poäng. :)

Det var det jag misstänkte, men kan ju alltid försöka! 4

Du ska inte få Hilton poäng på stays bokade via andra sidor än hiltons egen har jag förstått det som. Jag bodde dock en gång på Conrad i NYC som var bokad via Last Minute Travel, personalen meddelade att jag inte skulle få några poäng men att de kunde lägga in mitt HH nummer så jag kunde få gratis internet pga guld status. Döm om min förvåning när det sen trillade in poäng. :)
nätter bör ju bli ett par poäng :)

Det var det jag misstänkte, men kan ju alltid försöka! 4 nätter bör ju bli ett par poäng :)
4 nätter räknas inte som 4 stays om du bor på samma hotell. Du behöver 4 separata vistelser (längden på vistelsen är oviktig) under en 90-dagarsperiod. Har visserligen ingenting med poängintjäningen att göra men det har inte tråden heller.

Tycker det lika gärna kan vara 4 nätter som krav.
Ska man behöva krångla med att boka 4 nätter i form av 1+1+1+1 men man får väl göra så när reglerna är som de är. Checka ut varje dag och checka in 2-3 timmar senare. ;)

Toppen