Senaste nytt

Fasttrack till Guld på Hilton (4 stays eller 9 nätter)

RonnieK har rätt, i mitt fall bokade jag 1 av 4 stay med mitt tidigare Hhonors konto innan jag skapade ett nytt och körde "combine" av dessa två konton (Sista 3 bokningar skedde på nya kortet). Då fick jag ta del av "fast track-kampanjen" samt behålla min första stay + tidigare intjänade Poäng.

Jag har inte testat något annat än Hilton, någon annan som kan bekräfta om det funkar via Double tree etc?

Någon annan än BloM som inte fått detta att fungera med ett konto Australien tricket konto?

Fö kan man få 5.000 poäng om man öppnar ett nytt konto, så det kan ju vara lika bra att göra det och slå ihop dem senare.

Någon annan än BloM som inte fått detta att fungera med ett konto Australien tricket konto?

Fö kan man få 5.000 poäng om man öppnar ett nytt konto, så det kan ju vara lika bra att göra det och slå ihop dem senare.
Det erbjudandet behöver en kompis, posta gärna en länk eller mer info

Homer, jag fick skapa ytterligare ett konto utöver mitt tidigare "Australien konto". Med det nya kontot signade jag upp mig på kampajen och blev då Silver.

Efter verifiering att jag var Silver valde jag alternativet att slå ihop mitt tidigare konto och mitt nya konto, där mitt nya konto blev den "primära" (mao att alla mina poäng och stays skulle föras över från det gamla till mitt nya konto). Efter 4 arbetsdagar fick jag verifiering att mina två konton var ihopslagna.

Finns det någon kampanj där ute som fortfarande har 9 *nätter* till Gold? Jag råkar nämligen ha 2 kommande stays som totalt är precis 9 nätter, ej medlem i HH än.. (annars lär jag signa upp för Accenture-dealen med Silver direkt iaf).

Toppen