Senaste nytt

Fast summa av bränsletillägg på Star Alliance award med Eurobonus

Hur lång tid tar det egentligen att få igen de omräknade (och sänkta) bränsletilläggspengarna? Jag bokade om 25/5 och har fortfarande inte fått dem.

Hur lång tid tar det egentligen att få igen de omräknade (och sänkta) bränsletilläggspengarna? Jag bokade om 25/5 och har fortfarande inte fått dem.
Jag bokade om 28e och fick pengarna igår tillsammans med återbetalning vid ny ombokning som gjordes i förrgår. Är EBD.

Gjorde min ombokning den 23 resp 25. (Två olika bokningar).

Den ena kom in på kontot två dagar senare och den andra kom igår.

Frankfurt, London och Paris tenderar att ha höga skatter så undvik byte i de städerna om ni inte vill betala dyra flygskatter.
Bra poäng, men jag uttryckte mig felaktigt.

Har vi någon uppfattning om vad bränsletillägget blir på *A-awards inom Europa?
Gäller fast summa även där och vad är den i så fall?

Har vi någon uppfattning om vad bränsletillägget blir på *A-awards inom Europa?
Gäller fast summa även där och vad är den i så fall?
Inte precis svar på din fråga, men enligt det här inlägget från 27 maj så verkar det inte som att det är infört ett lägre bränsletillägg i alla fall. Matrix säger 968 kr för den resan medans MAGNUS har fått betala 1368 kr.
Posta din lyckade bokning av bonusresor här 2016 | Sida 5 | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor

Inte precis svar på din fråga, men enligt det här inlägget från 27 maj så verkar det inte som att det är infört ett lägre bränsletillägg i alla fall. Matrix säger 968 kr för den resan medans MAGNUS har fått betala 1368 kr.
Posta din lyckade bokning av bonusresor här 2016 | Sida 5 | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor
Länken blev galen, här är rätt länk Posta din lyckade bokning av bonusresor här 2016 | Sida 47 | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor
Verkar vara 400 SEK av "något" som Matrix ändå inte visar. Vore väldigt skönt om det var 400 SEK fast YQ per väg intra-EU, oavsett kabinklass, men det är en long shot kanske.
1368 SEK (@M@GNÜS) - 968 SEK (matrix) = 400 SEK.

Länken blev galen, här är rätt länk Posta din lyckade bokning av bonusresor här 2016 | Sida 47 | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor
Verkar vara 400 SEK av "något" som Matrix ändå inte visar. Vore väldigt skönt om det var 400 SEK fast YQ per väg intra-EU, oavsett kabinklass, men det är en long shot kanske.
1368 SEK (@M@GNÜS) - 968 SEK (matrix) = 400 SEK.
Har för mig jag kollade mot Matrix när jag bokade och då stämde det... Så kanske har tilläggen gått ner?

Toppen