pljung
Medlem
Fick detta svar från SAS:
Hej Peter
Tack för ditt e-mail.
Det var tråkigt att läsa om dina olägenheter som drabbat er under din resa med vår partner United Airlines.
För att få hjälp med detta ärende ber jag er ta kontakt dirket med United Airlines via detta formulär: https://www.united.com/web/en-US/content/Contact/customer/default.aspx
eller alternativt per telefon: 08-585 369 54
Jag önskar dig en fortsatt trevlig dag!
Med vänliga hälsningar
Anne-Lie Sellkvist
SAS Customer Care
Jag anser att SAS ändå ska stå till svars för den produkt jag köpt av dem, eller vad tycker ni andra?
Hej Peter
Tack för ditt e-mail.
Det var tråkigt att läsa om dina olägenheter som drabbat er under din resa med vår partner United Airlines.
För att få hjälp med detta ärende ber jag er ta kontakt dirket med United Airlines via detta formulär: https://www.united.com/web/en-US/content/Contact/customer/default.aspx
eller alternativt per telefon: 08-585 369 54
Jag önskar dig en fortsatt trevlig dag!
Med vänliga hälsningar
Anne-Lie Sellkvist
SAS Customer Care
Jag anser att SAS ändå ska stå till svars för den produkt jag köpt av dem, eller vad tycker ni andra?