Senaste nytt

Förlängt guld av outgrundlig anledning

Jag matchade HHG<CCG. Har inte testat att matcha tillbaka HHG än, men det kanske blir aktuellt om jag har några Hilton vistelser i framtiden.

Ahhh.. OK, jag tolkade det som att du hade matchat tillbaka till HHG. :) Skulle inte vara dumt att matcha tillbaka men ska kanske vara lite strategiskt och avvakta tills jag gör ett försök.

Två nätter i rad på samma hotell med in- och utcheckning efter första natten är också en stay.

Men så länge man bor på ett annat hotell 1 natt emellan så räknas det som 2 stays? Alltså exempelvis fredag Hilton, lördag Radisson och söndag Hilton?

Hör av dig med resultatet, inget av kontona är speciellt skumt, förutom att ett är mitt ursprungliga med ett australientrick och det andra är ett som jag har fixat via en promotion i Hongkong. Tänkte att det kortet får flytta till sverige. :)

Edit: Homer, eller du menade tidigare försök att slå ihop "skumma" konton?

Något svar fick jag aldrig men mitt gamla konto är borta (går i alla fall inte att logga in) och alla poäng,
tidigare vistelser och annan information har flyttats över till mitt nya/backup konto.
Jag fick även ett kort i brevlådan med nya kontonumret där det står "member since" där datumet är
när jag öppnade det gamla kontot.

Hallåja,, Såg precis att Hilton har nollställt mitt konto för 2014. Förra året så hamnade jag bara på silver då jag inte har bott tillräckligt mycket. Var hyfsat nära till Guld. Ser nu att jag har fått behålla mitt Guldstatus till 2016. Ville dom bara vara snälla eller är den glitch och har någon annan fått samma trevliga behandling ?. Passar mig iallafall helt lysande då jag skall iväg på en höjdarresa på 5 veckor senare i höst/vinter :)
hilton.JPG

Toppen