Senaste nytt

Förlängt guld av outgrundlig anledning

Ok, bara funderade på om det hade ngt med att det inte hade varit någon aktivitet överhuvudtaget på kontot.

Jag landade på Silver, hade ca 20 nätter på Hilton förra året. Köpte på mig ett Premiummedlemsskap i höstas på Milepoint, så jag ryckte i snöret och ansökte om gratis Hilton Gold den vägen för ett par dagar sedan nu när sötebrödsdagarna från Australienkampanjen är över.. :D

Jag landade på Silver, hade ca 20 nätter på Hilton förra året. Köpte på mig ett Premiummedlemsskap i höstas på Milepoint, så jag ryckte i snöret och ansökte om gratis Hilton Gold den vägen för ett par dagar sedan nu när sötebrödsdagarna från Australienkampanjen är över.. :D

Okay! Alltid bra med en backupplan! Det är ju lätt att vänja sig med gratis wifi och fri frukost :)

Jag är också blå medlem nu (jag gjorde Australientricket 2012). Min kompis som jag skaffade kortet till 2013 är fortfarande guld. Jag kan väl inte använda vännens kort på något sätt när jag och min flickvän är ute och reser (Malaysia)? Typ att jag bokar hotellet i mitt namn men anger min väns namn och guldnummer som extra gäst i rummet, och sedan säger vid incheckning "min kompis kommer lite senare, kan jag få det uppgraderade rummet så länge"?

Toppen