Abbs
Medlem
Det måste vi andra ocksåOch vi som tjänat in status själva, vi får ta alla 60 nätter för att återkvala?![]()
Det måste vi andra ocksåOch vi som tjänat in status själva, vi får ta alla 60 nätter för att återkvala?![]()
Jag har Diamond via AMX i USA men har faktiskt nedgraderat det kortet då förmånerna har utvattnats ordentligt speciellt i USA så nu får jag bara Guld för 95 USD per år.....visst är det synd om mig......notOch vi som tjänat in status själva, vi får ta alla 60 nätter för att återkvala?![]()
detta poppade upp i appen för mig, _innan_ jag hade mitt första stay nu i FebNu har jag bott en natt och poängen är på kontot sedan några dagar, men något som tyder på att statusen förlängts ser jag
varken i appen eller på webben.
Edit: en halvtimme efter jag skrivit ovanstående fick jag en e-post
you're automatically registered! Secure elite status with 1 stay.
Tycker den fungerar fint. Bland de bättre apparna för enskilda hotellkedjor. Poängproblemer är känt. För att uppdatera poängen, om jag minns rätt, går du först till Account sedan till Points activity och slutligen tillbaka till Status.detta poppade upp i appen för mig, _innan_ jag hade mitt första stay nu i Feb
Visa bifogad bild 139626
HHonors appen är riktigt kass förövrigt, får inget att fungera, poäng uppdateras inte (annat saldo än på webben) och går inte ens att söka fram hotell![]()