Senaste nytt

Förläng status med en (1) vistelse senast 31/3

Homer

Medlem
Nu har jag bott en natt och poängen är på kontot sedan några dagar, men något som tyder på att statusen förlängts ser jag
varken i appen eller på webben.

Edit: en halvtimme efter jag skrivit ovanstående fick jag en e-post :rolleyes:
you're automatically registered! Secure elite status with 1 stay.
 
Last edited:
Nu har jag bott en natt och poängen är på kontot sedan några dagar, men något som tyder på att statusen förlängts ser jag
varken i appen eller på webben.

Edit: en halvtimme efter jag skrivit ovanstående fick jag en e-post :rolleyes:
you're automatically registered! Secure elite status with 1 stay.
detta poppade upp i appen för mig, _innan_ jag hade mitt första stay nu i Feb

1677166216314.png



HHonors appen är riktigt kass förövrigt, får inget att fungera, poäng uppdateras inte (annat saldo än på webben) och går inte ens att söka fram hotell o_O
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Jönsson

Medlem
detta poppade upp i appen för mig, _innan_ jag hade mitt första stay nu i Feb

Visa bifogad bild 139626


HHonors appen är riktigt kass förövrigt, får inget att fungera, poäng uppdateras inte (annat saldo än på webben) och går inte ens att söka fram hotell o_O
Tycker den fungerar fint. Bland de bättre apparna för enskilda hotellkedjor. Poängproblemer är känt. För att uppdatera poängen, om jag minns rätt, går du först till Account sedan till Points activity och slutligen tillbaka till Status.
 

FF#1

Medlem
Samma här, fick erbjudandet, bokat och bott en natt på slussen men inget märks ännu... ser väl vad som händer efter 31/3...
 

Homer

Medlem
I början av varje månad skickar de en e-post
Your HH monthly statement
Där det brukar stå
Tier Expiration Date
 

ramo

Medlem
Hej,
har också haft en natt på slussen, det märkliga är att när jag går in på tidigare Stays i appen så finns bokningen inte med, utan istället finns den med i Cancelled. Någon som varit med om något liknande? Är detta ett finurligt sätt av hotellet att undvika utbetalning av poäng? Aldrig varit med om detta.
 
Toppen