Senaste nytt

Förläng status med en (1) vistelse senast 31/3

pswe

Medlem
Jag insåg att vi redan är inne i 2023 och att jag har ju statusen till 2024, har noll koll på vilket jävla år det är :)
2024 lät så fruktansvärt långt bort!
Inte bara du som har svårt med åren, Hilton säger på ett ställe att det ger status till mars 2024. Samtidigt säger de att det ger status för det innevarande året plus nästa.
Lite luddigt.
 

Gus

Medlem
Jag loggade in på appen för att ta del av detta erbjudande. Då dök en push-notis upp där det stod typ "du har guldstatus hela 2023" (på engelska). Förstår inte hur jag fortfarande kan ha guld. Känns som att jag haft guld i evigheter och jag bor på Hilton endast några nätter per år.
 

Tamas

Medlem
Jag loggade in på appen för att ta del av detta erbjudande. Då dök en push-notis upp där det stod typ "du har guldstatus hela 2023" (på engelska). Förstår inte hur jag fortfarande kan ha guld. Känns som att jag haft guld i evigheter och jag bor på Hilton endast några nätter per år.
Samma här, tack o bock!
 
  • Gilla
Reactions: Gus

FF#1

Medlem
Hade "fasttrack" erbjudandet, gick och regga men var står det att det är 1 natt eller nått annat?
Ser inte det?
 

Lollet

Medlem
Jag loggade in på appen för att ta del av detta erbjudande. Då dök en push-notis upp där det stod typ "du har guldstatus hela 2023" (på engelska). Förstår inte hur jag fortfarande kan ha guld. Känns som att jag haft guld i evigheter och jag bor på Hilton endast några nätter per år.
Magiskt! Jag fick exakt samma nu :D
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Toppen