blobloblo
Medlem
Och jag tycker att 3000 är ett skämt som bara gör mig ännu mer irriterad.
Vad hade gjort dig nöjd? Vad är en rimlig kompensation enligt dig
Och jag tycker att 3000 är ett skämt som bara gör mig ännu mer irriterad.
Rent krasst, 3 månader icke fungerande "tjänst" är 3/12 av årsavgiften=1000 kr.Vad hade gjort dig nöjd? Vad är en rimlig kompensation enligt dig
Rent krasst, 3 månader icke fungerande "tjänst" är 3/12 av årsavgiften=1000 kr.
Amex ringde nu och dom gick faktiskt tillslut med på mitt krav. Det gäller att va saklig när man förhandlarNu är jag inte helt up to date men har läst att det skrivits en del negativa saker som att kortet inte fungerar på ICA, e-faktura, poängöverföring och voucher. ICA och e-faktura är no biggie men poängen och voucher förstår jag är väldigt irriterande. Jag tror inte att en reducering av årsavgiften på just Elite-kortet är aktuellt då det är nästan ingen (om ens någon?) som fått ett lägre pris på kortet. Ska Elite- och Premiumkortsinnehavarna få samma typ av kompensation? Jag tycker att Amex borde efter en sån dålig och förhastad lansering ge personliga "challenges". Spendera X kr hos SAS och få X antal statusgrundande poäng. Även fast det kanske är Amexs ansvar att lansera en bra produkt så tycker jag det har dragit ner SAS på köpet..
Jag ringde amex igår för jag har inte heller fått några poäng i november.
Jag har det gamla elite kortet.
I deras system var poängen överförda men de har inte dykt upp på mitt Eurobonus konto.
Vems är felet tro?
Jag har kontakt med SAS guldsupporten nu och dom erkänner att det är inläsningen av en fil som dom fått från Amex som gått fel. SAS SKIT alltså...Jag ringde amex igår för jag har inte heller fått några poäng i november.
I deras system var poängen överförda men de har inte dykt upp på mitt Eurobonus konto.
Vems är felet tro?
Jag ringde amex igår för jag har inte heller fått några poäng i november.
Vems är felet tro?