Ja det ska bli intressant... kanske den största fakturan man har haftblir ju intressant hur amex sätter krediten då ifall vi med dom gamla betalkorten ska gå över till äckliga kreditkort... :/
nja, du får ju en kredit på din UC bla.Ja det ska bli intressant... kanske den största fakturan man har haft
Men egentligen vad blir skillnaden mot förut och man betalar räkningen direkt... då använder man ju inte krediten.
Eller har jag missat nått?
Ah just, men det borde väl vara det enda...nja, du får ju en kredit på din UC bla.
Ja, så som jag ser det nu så är det de enda negativa.Ah just, men det borde väl vara det enda...
den här frågan finns inte på kartanFrågan är ju om det blir ränta från första dagen vilket det inte är idag då det är ett betalkort?
Det är väl så Amex i exempelvis UK är utformade (Här får någon rätta mig om jag har fel)?
Ahh, ok. Det låter ju bra...den här frågan finns inte på kartan
I UK betalar du ingen ränta heller. Jag vet inte varifrån har du fått det?
- Räntefri kredit upp till 55 dagar
"Interest on all balances that result from a balance transfer is charged at the rate of 22.9% per annum. We do not charge interest on standard rate transactions if you pay off the full outstanding balance shown on your statement on both the current and previous statements. "