Jag måste hålla med om att jag inte förstår varför de stoppar nyteckningen om det inte är en så stor förändring att man tror att många skulle ångra sig...Det som är mysko är att dom stoppar en produkt helt. Så gör man inte om det inte är nått lurt
Jag måste hålla med om att jag inte förstår varför de stoppar nyteckningen om det inte är en så stor förändring att man tror att många skulle ångra sig...Det som är mysko är att dom stoppar en produkt helt. Så gör man inte om det inte är nått lurt
Skulle gissa att det har med IT att göra, om både SAS och Amex IT är inblandad kan det nog behövas en tid att få alla integrationer på plats.Jag måste hålla med om att jag inte förstår varför de stoppar nyteckningen om det inte är en så stor förändring att man tror att många skulle ångra sig...
Sånt kan man väl göra ändå innan man lanserar nått nytt utan att behöva säljstoppa?Skulle gissa att det har med IT att göra, om både SAS och Amex IT är inblandad kan det nog behövas en tid att få alla integrationer på plats.
Ja så borde det så klart vara men har man jobbat i stora organisationer med urgamla hemmabyggda system vet man att det tar extremt lång tid att förändra minsta sak. Är det dessutom två stora företag inblandade blir det ibland nästan omöjligt. Men som sagt bara en gissning.Sånt kan man väl göra ändå innan man lanserar nått nytt utan att behöva säljstoppa?
Tyvärr, men jag är i livsmedelsbranchen och där stoppar man bara saker om det är kris.
Jo det vet man. Men normalt gör man väl förändringen före så att den är klar när man stänger ner.Ja så borde det så klart vara men har man jobbat i stora organisationer med urgamla hemmabyggda system vet man att det tar extremt lång tid att förändra minsta sak. Är det dessutom två stora företag inblandade blir det ibland nästan omöjligt. Men som sagt bara en gissning.
Tyvärr, men jag är i livsmedelsbranchen och där stoppar man bara saker om det är kris
Nope. Jag har det mitt Premiumkort som jag fick i somras. Det här även EB# i magnetsremsan. Så det lär bli hårdvaluta, efter förändringen.Ser ut att vara en NFC-logga på kortet också. Det finns väl bara på cash-kortet idag av SAS-produkterna (?)
Exakt. Och förmodligen hänger det på integrationen mot SAS, eftersom de andra Amexkorten fortfarande går att beställa.De körde ju just en hyfsat frikostig värvningskampanj så de indikerar att de vill ha kunder till korten. Min gissning är tekniska skäl bakom det tillfälliga stoppet. Just nu är jag inte orolig.