Senaste nytt

Förändringar av Radisson Rewards på gång?

Skall inte fungera på Strawberry men en gång gjorde det det för mig. Hotels.com ger däremot "poäng" i deras program för varje bokade rum.

Juli 2024 närmar sig och jag förbereder mig på att trilla ner till Premium. Med 10 stays och 16 nights kommer jag inte hinna upp till 20 stays/30 nights. Men - väl inloggad ser jag nu att Radisson anger "Complete 4 nights or 0 stays more to keep Vip tier!". Att fullföra noll stays till låter ju lätt. :)

Hur ser det ut för er andra?

En snygg blandning av svenska och engelska, men liknande besked för mig.

1000013669.png

De körde ju någon kampanj för ett tag sedan som kunde tolkas som att en stay skulle räcka. Jag räknade med att den bara var dåligt formulerad, men det kanske faktiskt var så att det räckte.

Juli 2024 närmar sig och jag förbereder mig på att trilla ner till Premium. Med 10 stays och 16 nights kommer jag inte hinna upp till 20 stays/30 nights. Men - väl inloggad ser jag nu att Radisson anger "Complete 4 nights or 0 stays more to keep Vip tier!". Att fullföra noll stays till låter ju lätt. :)

Jag har 1 stay/ 2 night left for VIP för juli 2024.
Får väl boka en "homestay" i Malmö och äta en god frukost. :)

Edit: Deras hemsida för mig verkar inte vara helt "frisk" och i appen behöver jag 0 stay för att fortsätta som VIP. Något märkligt...

Last edited:

Jag har 17 nätter och 11 vistelser.
Så för mig står det "Complete 3 nätter or 0 vistelser more to keep Vip tier!"

Verkar vara 20 nätter alt 10 vistelser för att få behålla VIP.
Någon som är Premium som vet hur det ser ut där?

Jag har 17 nätter och 11 vistelser.
Så för mig står det "Complete 3 nätter or 0 vistelser more to keep Vip tier!"

Verkar vara 20 nätter alt 10 vistelser för att få behålla VIP.
Någon som är Premium som vet hur det ser ut där?
Verkar vara 30/20 för att uppnå, men kanske är 20/10 för att behålla?
1718458980020.png

Toppen