Men då får man avstå Best Western points?Skall inte fungera på Strawberry men en gång gjorde det det för mig. Hotels.com ger däremot "poäng" i deras program för varje bokade rum.
Ja, kan bara få hos en. Men du kan boka vännen via hotels.comMen då får man avstå Best Western points?
Jag har 1 stay/ 2 night left for VIP för juli 2024.Juli 2024 närmar sig och jag förbereder mig på att trilla ner till Premium. Med 10 stays och 16 nights kommer jag inte hinna upp till 20 stays/30 nights. Men - väl inloggad ser jag nu att Radisson anger "Complete 4 nights or 0 stays more to keep Vip tier!". Att fullföra noll stays till låter ju lätt.
Hur ser det ut för er andra?
Jag har 17 nätter och 11 vistelser.Juli 2024 närmar sig och jag förbereder mig på att trilla ner till Premium. Med 10 stays och 16 nights kommer jag inte hinna upp till 20 stays/30 nights. Men - väl inloggad ser jag nu att Radisson anger "Complete 4 nights or 0 stays more to keep Vip tier!". Att fullföra noll stays till låter ju lätt.
Hur ser det ut för er andra?
Verkar vara 30/20 för att uppnå, men kanske är 20/10 för att behålla?Jag har 17 nätter och 11 vistelser.
Så för mig står det "Complete 3 nätter or 0 vistelser more to keep Vip tier!"
Verkar vara 20 nätter alt 10 vistelser för att få behålla VIP.
Någon som är Premium som vet hur det ser ut där?
Tackar!Verkar vara 30/20 för att uppnå, men kanske är 20/10 för att behålla?
Visa bifogad bild 153889
Verkar vara 20 nätter alt 10 vistelser för att få behålla VIP.
Någon som är Premium som vet hur det ser ut där?