LMH
Medlem
Fast vad är det egentligen för fel på MR? Flygbolag i allmänhet vill väl att man skall flyga så ofta som möjligt och betala så mycket som möjligt för biljetten? Om man flyger till Madrid för ett viktigt affärsmöte, för att se en fotbollsmatch eller för att vända i gate spelar rimligen ingen roll?
Men som @Dr. Miles säger så är det kanske tvärtom? SAS vill att vi skall flyga så lite som möjligt och handla så mycket som möjligt på Coop istället? I så fall kommer jag börja leta efter bolag som har bättre service ombord än muffins och en påse nötter i Premium Economy. Samt samla Coop-poäng till EuroBonus och boka Awardresor med Lufthansa och United. Och då borde SAS vara nöjda och glada antar jag?
Men som @Dr. Miles säger så är det kanske tvärtom? SAS vill att vi skall flyga så lite som möjligt och handla så mycket som möjligt på Coop istället? I så fall kommer jag börja leta efter bolag som har bättre service ombord än muffins och en påse nötter i Premium Economy. Samt samla Coop-poäng till EuroBonus och boka Awardresor med Lufthansa och United. Och då borde SAS vara nöjda och glada antar jag?