Bokar ni båda från CPH innan 1 feb finns detta från 18 000kr i affärsklass på alla 3 allianser...
Just därför!
När tänker ni åka? Om det blir Star eller OW kan jag tänka mig följa med, men inget ScaryTeam för min del![]()
Kan en BA Gold-run till Puerto Rico vara något för er? Via SFO-LAS förståsVi tittar lite på Hawaii faktiskt fredag-söndag. Då får man trots allt en hel lördag.
hum.... började fundera lite. Ok, får man FB Guld matchat så skulle det bli så här om jag har räknat rätt och fattat reglerna rätt på följande resa: CPH-AMS-LAX-HNL där CPH-LAX är på KL bokat i Z och LAX-HNL blir Delta bokat som A eller F
CPH-AMS 1 875 Level Miles men 2 437 med Guld bonus
AMS-LAX 6 948 Level Miles men 11 118 med Guld bonus
LAX-HNL 3 8729 Level Miles men 5 744 med Guld bonus
T/R skulle det bli 25 304 Level miles och 38 598 användbara miles
Så man har fixat Silver på resan... Jag hade FBP (comp) men använde det inte.. frågan är orkar man ett tredje kort (på riktigt) som man skall hålla igång utöver BA Gold och Senator? FBG räcker inte, man måste gå för FBP i så fall![]()
Det är vad vi räknat med! Ska du med? Sista datum för kampanjen är 1 feb tror jag!
ja, så det är det... Jag sitter lite mellan "rock and the hard place just nu". Min flickvän fick NYC i julklapp med BA F på Avios; men det blir kanske inte av nu och denna måste jag i så fall boka på samma rea innan 1 februari till mig själv. Då går påsken. Plan B just nu är BGI med BA/AA då jag vill vara borta lite längre, men insåg att HNL är 11t efter i tid; så svårt att vara anträffbar för mina anställda... Jag hade funderar på HNL med Air Canada från CPH om jag skall göra detta. Ni vill köra KLM/AF/Delta?
Känns som att det kan bli en trevlig flygning med AF i C till/från LAX...!