Senaste nytt

Följetong 2013: Följ Igorius, Agö & Eli på väg mot Flying Blue Gold (eller Platinum)

Du får väl gå förbi en av automaterna på AMS och dra upp din bokning för att se om du får en cashupgrade :D
Hur ser det ut på OLCI? Inget erbjudande om upgrade? Eller vill du ha opup?

Inget erbjudande vid OLCI. Såväl Expertflyer (förra veckan) som FlightStats visar 0 i Business. Tror därför att möjligheten till cash upgrade också är mycket liten.

J/0 C/0 D/0 I/0 Z/0

Men det ska bli kul att flyga 747 Combi!

Å andra sidan kan ni väl glädja er åt en tom economy kabin. Att sträcka ut på en tom stolsrad slår en halvtaskig lie-flat (eller recliner för den delen) alla dagar i veckan.

Då ska Agö vara i luften, och jag har nyss boardat KL1106 dest AMS.

Starten på en rätt intensiv flygperiod för min del - 16 flighter de kommande 15 dagarna. 6 av dem kommer att ske i helgen och - förstås - rapporteras i den här tråden.

Nu kör vi - hörs från AMS, gott folk!

Agö kan rapportera full kärra från CPH-AMS. Ingen op-up, inte ens till nödutgång men vad gör väl det när flygtiden är 1h10 min?

Amsterdam bjuder på strålande sol, en fin dag för en tripp över Atlanten. Nu mitt första besök i KLM Crown Lounge - mkt trevlig. En dubbel espresso och ett glas apelsinjuice att trigga igång dagen. Utanför fönstret tre Delta-kärror.

Hälsningar från United Club, IAH Terminal B. Vi kan konstatera att man inte ska säga att man ska till McAllen...1h45 minuter i passkontroll och Igorius åkte på extra tullkontroll.

I övrigt en trevlig flygning med KLM på rad 44. Ingen champagne i ekonomi...

Nåväl, den här loungen är riktigt skabbig. Tur att det bara är en dryg timme till boarding med United.

Hälsningar från United Club, IAH Terminal B. Vi kan konstatera att man inte ska säga att man ska till McAllen...1h45 minuter i passkontroll och Igorius åkte på extra tullkontroll.

I övrigt en trevlig flygning med KLM på rad 44. Ingen champagne i ekonomi...

Nåväl, den här loungen är riktigt skabbig. Tur att det bara är en dryg timme till boarding med United.

Jag sa ju att den loungen var sämst :)

Toppen