Karlssonskan
Medlem
Jag har legat på plus på mitt MC premium utan några som helst problem. Antar att det är mer till deras fördel än min. 
”Hej!
Ja, du får mer att disponera när du gör en förida inbetalning.
Teoretiskt ja, men tänk på att krediten ska räcka till för två månaders
transaktioner. Det du köper en månad betalar du i slutet av nästa månad. Så
sedan beror det på hur mycket du har spenderat innevarande månad.”
Yes, jag har provat och dessutom fått positivt svar från kundtjänst. Det tar några dagar för att få betalning registrerat. Efter det kan du kolla tillgängligt kreditsaldo via ex. deras App.Ställde den frågan specifikt när jag pratade med deras kundtjänst för någon månad sedan. Beskedet jag fick då var nej. Som vanligt när det gäller muntliga besked från kundtjänster behöver det dock inte ha något med sanningen att göra... @Kris , har du provat så du vet att det funkar?
Jag har tyvärr redan pytsat in min skörd för i år (via MC dock). Betalningar till CSN över 10kSEK går inte igenom default och måste clearas innan, alternativt delas upp. Så här det i åka fall varit tidigare. Kan vara bra att tänka på om man skall skeppa pengar till CSN på helgen.Trevligt!Det blir till att betala in årets skuld till CSN för mig och frugan i helgen då. (om ni ändrar till en adress utomlands så går detta att göra till er som inte visste).
Yes. Funkar om man delar upp i poster på max 10k och det går minst 24 h mellan betalningarnaJag har tyvärr redan pytsat in min skörd för i år (via MC dock). Betalningar till CSN över 10kSEK går inte igenom default och måste clearas innan, alternativt delas upp. Så här det i åka fall varit tidigare. Kan vara bra att tänka på om man skall skeppa pengar till CSN på helgen.
Intressant nog så kunde jag göra två betalningar <10kSEK direkt efter varandra nu i januari. Totalsumman var dock >10kSEK. Har dock tidigare fått vänta alternativt ringa in och fixa det.Yes. Funkar om man delar upp i poster på max 10k och det går minst 24 h mellan betalningarna
Yes, jag har provat och dessutom fått positivt svar från kundtjänst. Det tar några dagar för att få betalning registrerat. Efter det kan du kolla tillgängligt kreditsaldo via ex. deras App.