Senaste nytt

Få tre dagar med dubbla poäng med ditt SAS EuroBonus Mastercard Premium 2-4 mars 2018

Jo, till BG (Bankgiro) via Betalo är det en gräns på 10K/per 24h och man får bonuspoäng för det numera, för några år sedan var SEB analt kallsinniga till Betalo (och Billhop) och hotade med att säga upp korten för folk som använde SAS EuroBonus Mastercard där.

Ojdå, jag kanske blandar ihop när jag använt Betalo/BG/Amex och där jag med säkerhet vet att jag har betalt mycket mer än 10 kkr per dag.

Finns 10K/24h dokumenterat i avtalet?

För den som vill dra på sig lite extra eurobonus-intjäning via MC i helgen rekommenderar jag att passa på å handla på inkClub via SAS online shopping.

Denna vecka 104 poäng per 100 kr blir whopping 134 poäng per 100 kr spend, och du kan bunkra upp på rakhyvlar, dammsugarpåsar, etc etc.

Pass på ;) kanske inte utbud som passar allas behov, men finns en hel del bra där. Enhetsfrakt 49:-

För den som vill dra på sig lite extra eurobonus-intjäning via MC i helgen rekommenderar jag att passa på å handla på inkClub via SAS online shopping.

Denna vecka 104 poäng per 100 kr blir whopping 134 poäng per 100 kr spend, och du kan bunkra upp på rakhyvlar, dammsugarpåsar, etc etc.

Pass på ;) kanske inte utbud som passar allas behov, men finns en hel del bra där. Enhetsfrakt 49:-

Tack för tipset!

Dammsugarpåsar går alltid hem.

Haha det här är underbart! Folk man pratar med tycker jag är helt störd men nu behöver jag faktiskt både dammsugarpåsar och hjulbultar så varför inte handla via Shopping!

BC för medvetna shoppare (eller poängsamlare). :)

Tänkte precis skriva: Bra tips!!
...men sen kom jag på att man ändå "aldrig" får sina poäng när man handlar via SAS-portalen.

Men tanken var god :)

Toppen