Senaste nytt

Få Eurobonuspoäng med elavtal från Fortum

Jag har testat med två olika browsers och i mobilen och för mig blir det 49 kr i fast avgift :mad:
Får också 49. Pratade med kundtjänst som sa att de ska vara 29 o att de inte skulle vara nått problem. Signade upp o fick ju 49 i bekräftelsen. Ringde in o den jag pratade med nu hade ingen aning o vågade inte säga nått utan nån avdelning som var stängd nu osv så ska ringa imorgon. Som vanligt har kundtjänst helt olik kunskap. Har ju ångerrätt så kan ju alltid bara säga nej tack.
 

Mr Planning

Medlem
Ni som har beställt, ska ni utnyttja deras el, eller är det bara för poängen & går det på något sätt att bara signa upp sig utan att använda elen?
 
Ni som har beställt, ska ni utnyttja deras el, eller är det bara för poängen & går det på något sätt att bara signa upp sig utan att använda elen?

Jag kör på deras el eftersom jag inte har någon fastighet där det inte används el.
Du kan ju alltid köpa en extra fastighet som du givetvis betalar med ditt Amex, massa poäng

Givetvis kör man på elen med. En av de sämre sakerna med avtalet har varit de där 89kr i mån som gjort de till tveksamma poäng. Elen i sig skiljer inte allt för mycket. Klart, allt handlar om förbrukning.
 
Samma här.
Tre olika browsers på datorn. Två olika på mobilen. Incognito i 3 av dessa. Samma resultat, 49 kronor.
Jag försökte kanske 7 gånger i samma browser, men öppnade nytt incognito-fönster varje gång. Sista gången fick jag 29 kr, beställde och fick bekräftat med det priset. Sen kom jag på att jag redan var kund, så jag ringde och annulerade beställningen, och bytte sen bort Fortum (för kunna prova igen i framtiden).
 
Får också 49. Pratade med kundtjänst som sa att de ska vara 29 o att de inte skulle vara nått problem. Signade upp o fick ju 49 i bekräftelsen. Ringde in o den jag pratade med nu hade ingen aning o vågade inte säga nått utan nån avdelning som var stängd nu osv så ska ringa imorgon. Som vanligt har kundtjänst helt olik kunskap. Har ju ångerrätt så kan ju alltid bara säga nej tack.
Nu har jag pratat med dem igen o deras avtalsavdelning sa att de varit olika kampanjer på kort tid och menade att det var därför priset ändrats. Dock lite spännande att nån fortfarande får 29kr/mån om så är fallet. I vilket fall så ändrade de så jag får 29kr/mån eftersom de var det jag trodde man skulle kunna få. Så blir ändå helt okej poäng för den summan abonnemanget kostar extra.
 

M.K

Medlem
Jag vill ha 29:- så fortsätter prova fram tills framgång nås. Givetvis en screenshot på det. Jag har lärt mig att aldrig lita på att kundtjänst korrigerar riktigt. :)
 
Toppen