lonewolf skrev:Vad anser ni är bäst? Behålla poängen i Club Carlson eller konvertera över till EB?Ska bo på Radission i CPH imorgon nämligen.Klicka för att utvidga...
rob74 skrev:Instämmer med Agehall. Dessutom är det bättre växlingskurs till alla andra program än till EuroBonus. Upptäckte att jag själv hade ränat lite fel på detta. Dessutom, har man ett US Airwayskonto så händer det att de erbjuder +50% mer poäng vid konvertering och det är ju inte fel med tanke på uttagsnivåerna med Dividend Miles.Klicka för att utvidga...
Tommy Palomäki skrev:Jag brukar göra så att om vill inte använda CC poäng så då samlar jag poäng till CC konto och sen överför jag 50 000 poäng per omgång till EB konto. Då får jag nyttan av alla CC kampanjer.Klicka för att utvidga...
tourist skrev:Fast du för väl egentligen över 49k eller 52.5k eller något annat som är delbart med 7...?Klicka för att utvidga...
Viktormh skrev:Hur kan man för aöver Club Carlsson poäng till Eurobonus? (är nybörjare).Klicka för att utvidga...
Viktormh skrev:Hur kan man för aöver Club Carlsson poäng till Eurobonus? (är nybörjare).Klicka för att utvidga...