Senaste nytt

Få 50000 Club Carlson poäng extra för en natt

Jag har redan bott på Radisson och fått mina 50000 poäng men min fru har inte, dock kommer hon inte ha möjlighet till detta. Kan jag boka ett rum i hennes namn (från hennes clubcarlson konto) och checka in själv, utan att hon är med? Kommer hon då få de 50000 poäng (hon är anmäld till the great getaway)?

Då har jag fått mina 50k + vanliga hotellpoäng för förra helgens vistelse på Radisson Waterfront! Tack tack! :)

Jag har också fått 50000 poäng + de vanliga poängen för förra helgens vistelse som var en Guldkorts vistelse med andra natten gratis på Radisson Blu Astrid Hotel i Antwerpen. Då får man fixa 44000 poäng genom en natt på Park Inn också! :)

Har sedan april bott åtta nätter på Park Inn i MMX samt en natt på Radisson i MMX, startade med noll poäng och har nu 208K. Ska snart boka frinätter i DC och NYC, nöjer mig med Carlson Inn & Suites så det räcker till hela familjen för en hel vecka i februari som bokades på SAS 50% poängrabatt till IAD.
Kul, det blir mao en hygglo peng kvar att stärka den Amerikanska detaljhandelsekonomin med :cool:

Då har även mina poäng ramlat in 54533p för en natt i Riga (75EUR). På Torsdag blir det Park Inn på CDG så då blir det ytterligare några poäng :)

56883 poäng för en natt på Radisson Airport Dublin, ok tycker jag! :)
Dock är det någe som e lurigt, har enligt "hemsidan" ca 74000 poäng men min Carlsson app säger att jag har 150000 poäng...:confused:

Toppen