Senaste nytt

Extra recognition som One World Emerald?

Hachans

Medlem
Finnair får ju ganska ofta kritik för både det ena och andra... men recognition skall de ha beröm för.

Gjort 7 flygningar med dem sedan jag blev Platinum. Samtliga fyra long-haul har purser kommit och pratat lite extra och tackat för min lojalitet. På short-haulen är det 2 av 3 gånger.

Här har SAS något att lära. Så enkelt och tar inte mer än 20-30 sekunder för att få oss nördar på gott humör.

Snack gör mig inte otörstig. Skit i att tilltala mig med namn, låt mig få vara hyfsat anonym från mina medresenärer och se till att erbjud mig dricka när mitt glas är tomt och mat när jag är hungrig.
 

GOTBound

Medlem
Sen finns det ju många som absolut inte vill ha den uppmärksamheten ombord. Omöjligt att veta innan vem som uppskattar detta.
För mig kvittar det, kommer sällan framöver något vettigt av ett sådant samtal för egen del, men det är ju positivt att veta att de har koll åtminstone istället för att på sas behöva berätta att man är Diamond när man beställer dryck.
Förutsatt att man inte får skäll och de hytter med näven åt en för att man beställer en Ringi OCH en Cola Zero ;).
 

samet

Medlem
Dryck hade redan serverats.

Det lilla samtalet förmedlade även att wifi ombord inte fungerade pga. tekniska problem. Då stökade jag lite.. Då jag tänka posta här hela natten. Fick 40€ voucher som plåster på såret.
 
Toppen