Remington Steele
Medlem
Diamond event i SAS Hangaren vore något.
Du kan bli hjälte!Snackat med en kontakt på SAS och de har börjat planeringen av lanseringen för A350. Dock är ingen eventplanering på G.
Meeeen de hindrar inte mig att piska lite på dem och de kanske kommer något. Det är bara för tidigt att planera något nu. Önskan är framlagt och jag har sått fröet hos en del uppe på "onboard management" och Commercial avdelningen där de mottagits med positiv inställning.
Behöver inte vara något märkvärdigt. Rulla ut en röd matta, servera lite snittar och champagne och visa upp planet. Behöver inte vara lika stort som när de visade upp nya kabinen och Erik Viking... Keep it simple. Inspiration från när de tog emot 767:Snackat med en kontakt på SAS och de har börjat planeringen av lanseringen för A350. Dock är ingen eventplanering på G.
Meeeen de hindrar inte mig att piska lite på dem och de kanske kommer något. Det är bara för tidigt att planera något nu. Önskan är framlagt och jag har sått fröet hos en del uppe på "onboard management" och Commercial avdelningen där de mottagits med positiv inställning.
Tror jag skrivit det förut, men hoppas verkligen att dom kör på 1-2-1 i affärsklass!
Kan ju hoppas att de tittar på hur Lufthansa gjorde med sina A350, det eventet var grymt. Trodde det skulle vara en visning för lite press men var omkring 2000 pers därSnackat med en kontakt på SAS och de har börjat planeringen av lanseringen för A350. Dock är ingen eventplanering på G.