Nu kan jag inte läsa den där artikeln, så jag vet inte vad Check-In har för namn på maskinerna, men om inget har ändrats nyligen så hade vi ju den nyheten för drygt en månad sedan (se post 227 i den här tråden)
Totally forgot! My bad.Nu kan jag inte läsa den där artikeln, så jag vet inte vad Check-In har för namn på maskinerna, men om inget har ändrats nyligen så hade vi ju den nyheten för drygt en månad sedan (se post 227 i den här tråden)
Ingen kritik mot dig - det säger väl mer om hur uppdaterade Check-in.dk är.Totally forgot! My bad.
Verkade som att bilden han la upp på delen från Toulouse inte va för allmän beskådan då den är borttagen, om någon letar efter den på hans Instagram.Nu är första delen av SE-RSA monterad i Hamburg enligt bjornpilot på Instagram![]()
Tusan, hade velat se denVerkade som att bilden han la upp på delen från Toulouse inte va för allmän beskådan då den är borttagen, om någon letar efter den på hans Instagram.
Var inte mycket att se egentligen, en närbild på en bit av flygkroppen med en lapp som det stod SAS på i princip.Tusan, hade velat se den![]()