mischadee
Medlem
Hur löste du gatepersonalen på Arlanda? Måste ju sett tämligen suspekt ut att åka på enkelbiljett. Enligt dig så är det ju transfer, men enligt biljetten så är ju din slutdestination Barcelona.
Nope. Slutdestinationen var ju Arlanda
Hur löste du gatepersonalen på Arlanda? Måste ju sett tämligen suspekt ut att åka på enkelbiljett. Enligt dig så är det ju transfer, men enligt biljetten så är ju din slutdestination Barcelona.
Nope. Slutdestinationen var ju Arlanda. Jag fick i incheckningen boardingkort för både utresa och hemresa.
Jaaaa! Nu har du varit på marken länge nog.Smidigt! Då kanske man ska testa den framöver.![]()
Jag har åkt en ihopplockad resa med enkelbiljetter med transit i land jag inte har visum att gå in i. KLM ville inte boarda mig utan visum eller transit, men det var inga problem att visa enkelbiljetten vidare från Beijing dagen därpå för att bli ok.Hur löste du gatepersonalen på Arlanda? Måste ju sett tämligen suspekt ut att åka på enkelbiljett. Enligt dig så är det ju transfer, men enligt biljetten så är ju din slutdestination Barcelona.
Jag har åkt en ihopplockad resa med enkelbiljetter med transit i land jag inte har visum att gå in i. KLM ville inte boarda mig utan visum eller transit, men det var inga problem att visa enkelbiljetten vidare från Beijing dagen därpå för att bli ok.
Du kan behöva kontakta kundtjänstHar ni koll på hur mycket poäng ni får för ggr4 resor? Gbg - Alicante skull ge ge 2450p vägen ner och 3000 vägen upp via Cph/Arn/Gbg.
Bägge resorna krediteras med 1500 basepoäng. Så var inte dealen vilken var 2450 basepoäng vägen ner + 2450 statuspoäng*3 resan ner och
3000 basepoäng + 3000*3 statuspoäng resan tillbaka. SAS+ givetvis... ALC --> GOT ombokades så inte via CPH utan ALC-ARN-GOT men det ska ju inte påverka.
Jo det förstår jag ju , men detta borde ju bara fungera automagiskt. Hur svårt kan det vara?Du kan behöva kontakta kundtjänst
Har ni koll på hur mycket poäng ni får för ggr4 resor? Gbg - Alicante skull ge ge 2450p vägen ner och 3000 vägen upp via Cph/Arn/Gbg.
Bägge resorna krediteras med 1500 basepoäng. Så var inte dealen vilken var 2450 basepoäng vägen ner + 2450 statuspoäng*3 resan ner och
3000 basepoäng + 3000*3 statuspoäng resan tillbaka. SAS+ givetvis... ALC --> GOT ombokades så inte via CPH utan ALC-ARN-GOT men det ska ju inte påverka.