Senaste nytt

Eurobonus X 4 (apr-jun) tråden för "milage runs"

Filip

Medlem
Kunde inte hålla igen utan bokade ARN - FCO - ARN direkt efter midsommar ut 28/6 och hem 29/6 så man får en middag i Italien också . Bokat SAS plus så landar 15000 poäng på kontot om jag förstått rätt är EBG. Detta gör att jag klarar förnyat guld för perioden.

Jaha, då har jag tolkat "Nu får du 4x högre statusintjäning för varje resa med oss i perioden april till juni." fel. För mig är "till juni" fram till och med sista maj.
 

enlunda

Medlem
Jaha, då har jag tolkat "Nu får du 4x högre statusintjäning för varje resa med oss i perioden april till juni." fel. För mig är "till juni" fram till och med sista maj.
Gäller enligt SAS till o med sista Juni.

Behåll eller nå en högre medlemsnivå i EuroBonus | SAS

upload_2021-6-6_21-19-12.png
 

Kelgris

Medlem
Statuspoäng enligt ursprungsbokning?

Jag bokade MMX-ARN-CPH-BCN-ARN-MMX. Efter att SAS ställt in alla flyg på sträckan CPH-BCN blir det MMX-ARN-BCN-ARN-MMX i istället. Får man då statuspoäng för den inställda sträckan, x1 eller x4?
 

NotRyan

Medlem
Statuspoäng enligt ursprungsbokning?

Jag bokade MMX-ARN-CPH-BCN-ARN-MMX. Efter att SAS ställt in alla flyg på sträckan CPH-BCN blir det MMX-ARN-BCN-ARN-MMX i istället. Får man då statuspoäng för den inställda sträckan, x1 eller x4?
Enligt vad man skall få, eller enligt vad några fått?
 

Johan_A_M

Medlem
Sitter och kikar på GOT-CPH-OSL-LHR där jag landar 16.25 och tänkte flyga tillbaka LHR-CPH-GOT med flighten 18.40 samma kväll. Vad tror ni, inga bekymmer att hinna med? Skulle få ihop 6561 poäng*4 vilket hade varit välbehövligt.
 

011430121

Medlem
Sitter och kikar på GOT-CPH-OSL-LHR där jag landar 16.25 och tänkte flyga tillbaka LHR-CPH-GOT med flighten 18.40 samma kväll. Vad tror ni, inga bekymmer att hinna med? Skulle få ihop 6561 poäng*4 vilket hade varit välbehövligt.
Det är ju nästan 2,5 timme det är ju oceaner av tid, känn ingen oro du hinner.
 
Toppen