Senaste nytt

EuroBonus Shop julkalender 2018

Det har inte med status att göra, jag har fått erbjudandet till en mailadress jag reggade enbart för detta och den är inte knuten till något Eurobonuskonto. Språk/land är nog en rimligare gissning.

Det som är roligt med dessa erbjudanden som varit hittils är att allt från Newport har redan varit nedsatt väldigt länge. Samma sak med Le Cruset på typ bagaren och kocken/kitchentime.

Tror att alla ni som säger sig inte fått ARN-OSD erbjudandet inte tittar tillräckligt noga i mailet från SAS julkalender. Längst ned (under alla luckor) så dyker det upp.

Jag är Guld och har fått mailet på svenska. Dock inget poängerbjudande till Östersund. Vad konstigt?

Edit: Nu såg jag det! Hela mailet laddades inte från början utan jag var tvungen att klicka på visa hela meddelandet här i mobilen!

F4ACE548-5704-4929-9A12-B2F0C3867C7F.png

Last edited:
Det har inte med status att göra, jag har fått erbjudandet till en mailadress jag reggade enbart för detta och den är inte knuten till något Eurobonuskonto. Språk/land är nog en rimligare gissning.

Jag har försökt leta efter vad det är som gör att jag får utskicket på engelska, någon som vet?
Mina inställningar hos eurobonus är Svenska.

Med tanke på att det var poängrabatt på alla inrikesresor (inklusive Östersund, bokade en sådan resa) förra veckan (fram till i går) så känns det ju inte som alltför upphetsande erbjudande oavsett om man fått det eller ej.
Näe men nästa gång är det kanske ett mer lockande erbjudande som de går miste om

Toppen