Senaste nytt

EuroBonus Shop julkalender 2018

Fick också rabatten till Östersund, låg dock som sagt långt ner i mailet... Scrollade inte ned i lucka 1 och 2, fanns liknande erbjudanden där? Rabatten går ej kombinera med Fly Premium...

Det är lite kul att se poängjagarna from hell, grabbarna grus som läser avtalen fram och baklänges, samt alla andra (mig själv inkl) inte synar mejlen från SAS julkalender från början till slut. :p:D

Hah spännande. Jag har sida upp och sida ner med köks tillbehör av olika slag, och därefter en liten notis om Åre/Östersund. Det kommer efter knappen för "se allt i dagens lucka", lätt att missa vid första snabb sanningen så jag tänkte att ser nog var det som hänt.

Men då är de olika för olika personer trots allt. Låt spekulationerna om varför börja!

b320ced9d6b695c7f8df8368d99d1790.jpg
f29d44315867ab1432fd95a4bcb1c1ed.jpg
500e090fe9cf51dec04fc4de1398773b.jpg
b45c3addf94b11536d7e01e44013ee6f.jpg

Har du lust att dela med dig av en print eller länk?

\*|MC:SUBJECT|\*

hur ser den ut för dig? Länken man får om man inte kan läsa mailet direkt.

Går man in i SAS kalender direkt så är det bara Le Creuset sakerna som är i dagens kalender så det andra verkar vara nått tillägg. Om det är språket som stället till det eller om ni inte accepterat att få erbjudande från SAS låter jag vara osagt men gissar att ni har så att ni ska få det sistnämnda.

Är det en statusgrej? Jag är Diamond och fick erbjudandet om 50% poängrabatt i mitt mail, inga problem. Jag började bara fundera över om de som inte ser det, är alla ni också Diamonds eller har SAS börjat differentiera?

Toppen