Senaste nytt

EuroBonus Shop julkalender 2018

Lika intressant julkalender som min hemma i köket. Wait, jag hittar ändå lite choklad i kalendern min :) så den är bättre

Lika intressant julkalender som min hemma i köket. Wait, jag hittar ändå lite choklad i kalendern min :) så den är bättre

Tänk om SAS kunde producera en julkalender (kanske göra den tillgänglig i goodie bag för EBD) där man får en chokladboll varje dag...

(egentligen helst en kalender där det varierar mellan chokladboll och polarrulle, men i så fall måste man nog förvara sin kalender i frysen)

Tänk om SAS kunde producera en julkalender (kanske göra den tillgänglig i goodie bag för EBD) där man får en chokladboll varje dag...

(egentligen helst en kalender där det varierar mellan chokladboll och polarrulle, men i så fall måste man nog förvara sin kalender i frysen)
Ser hellre Eurobonus kalender med t.ex dubbla baspoäng, bonus challenge typ flyg 5 t/r inom x-antal dagar och få 30.000 poäng i bonus, 50% på bonusresor m.m

Ser hellre Eurobonus kalender med t.ex dubbla baspoäng, bonus challenge typ flyg 5 t/r inom x-antal dagar och få 30.000 poäng i bonus, 50% på bonusresor m.m

Jo, fast det vore ju en rimlig sak för ett flygbolag att göra, så det känns mer osannolikt att SAS skulle göra det just nu.

Jag minns fortfarande med glädje och nostalgi senast SAS hade en "riktig" EB-kalender av det slaget (det var nog 2013?). Jag hade precis hittat till BC en månad eller två innan. Det var verkligen en guldera. EU3-zonen fanns kvar, och det dök upp saker som trippel-poäng på resor till ett antal destinationer där ("bara" enkla baspoäng, men ändå). När det senare under våren kom en dubbelpoängskampanj som överlappade i resperiod med julkalenderkampanjen så kunde man för drygt 2000 kr åka på MR till Aten och få 10000 baspoäng och totalt 40000 extrapoäng.

”Flyg inom Skandinavien
Nu får du 50% poängrabatt när du bokar en inom Skandinavien! Boka en bonusresa mellan Oslo, Köpenhamn eller Stockholm och upptäck en ny storstad. Boka senast 10/12-2018 och få 50% rabatt på bonusresor. Rabatterade priser syns direkt vid bokning.

Gäller för resor under perioden 7/1-2019-30/4-2019.

Läs mer: Star Alliance Award | SAS

Edit: Länken i mailet verkar peka helt fel....

Toppen