Senaste nytt

Eurobonus loyalty 3.0

'Kända' kommunicerade förändringar är;

Poäng ska inte förfalla
Familjekontoliknande funktion skall införas, ev med baspoängtransfer
Gold for life
Frysa guldkort
Ändringar i Diamond goodie bag, tas bort?
Större skillnad mellan guld/diamond - vad är okänt.

ok vilket bygge blir färdigt i tid eller flygplan.

Men om volvo eller Apple skjuter upp med 6 månader då blir det livat.
Och vilken bil fungerar felfritt idag?? Och vem har en fullt fungerande Iphone??? (jaja jag vet att det finns folk som har fel och inte köper ifåne:D)
Öresundsbron! On time, on budget. Något att ta efter!

• Gilla
Reactions: olo
Efter första utreding om att bygga eller??

Norralänken var ju en del av Dennis paketet, och när klubbades det???
Vad vill du bevisa egentligen?

Den här tråden handlar om EuroBonus loyalty 3.0.
Vilka andra branscher har förseningar med projektet eller inte är inte väsentligt väl?

SAS må ha dålig kommunikation, men om de inte kan ge ett klart besked så spelar det ingen roll även om de säger t ex "Vi är sena med projektet och vi inte vet när det blir klart"?

Vad vill du bevisa egentligen?

Den här tråden handlar om EuroBonus loyalty 3.0.
Vilka andra branscher har förseningar med projektet eller inte är inte väsentligt väl?

SAS må ha dålig kommunikation, men om de inte kan ge ett klart besked så spelar det ingen roll även om de säger t ex "Vi är sena med projektet och vi inte vet när det blir klart"?

Att det är dåligt av sas att dra igång ngt så stort och lova vissa datum. Och sen bara stanna utan att informera sina kunder vad som händer.
Det skapar osäker hos kunder som då väljer andra bolag, vilket inte är possetivt för SAS. SAS behöver nog alla kunder de kan få.
Sen började olika personer jämföra med bygg projekt eftersom de av tradition blir sena.

För att ta ett konkret exempel så hade jag tänkt att skaffa EB åt grabben så om tio år är han lifrtime gold, vilket låter som det bästa med 3.0.
Men vad händer med det, för den info som finns på hemsidan känns inte så informativ eller säker.

Förstår du min poäng nu??

Toppen