Senaste nytt

Eurobonus julkalender 2024

Någon som fått några poäng alls i maj? Reste 1 maj, inga flyg har postat öht, varken ordinarie eller kampanjpoäng, så kanske det är hicka i hela systemet.

Någon som fått några poäng alls i maj? Reste 1 maj, inga flyg har postat öht, varken ordinarie eller kampanjpoäng, så kanske det är hicka i hela systemet.
Körde lite MR igår, fick notis om att jag fått mina ordinarie poäng så fort jag stängde av flygplansläget efter varje ben (4 st, tre med Connect, ett med mainline).

I mars fick jag dubbla bonus och enkla nivå. Guld fixade nivå. (Samma för både ToR)
I slutet på april fick enkla bonus & nivå för "Tur" men för retur (JFK-OSL) fick jag inga poäng alls. Bägge "ärendena" ligger hos Guld. (Efterreg på JFK-OSL säger att jag redan fått poäng, vilket inte stämmer. Samma scenario för min sambo på samma bokning).

Kul överraskning, minns inte om jag hade klickat i kalendern för kampanjen med dubbla poäng men det visade sig att det hade jag, synd att jag är glömsk hade inte behövt göra en mileage run till , men nu får det väl bli ytterligare någon för att nå Diamant istället...

Fick efterregistrera alla poäng från 1 maj (senare flyg har fungerat...)
Det gick i alla fall smärtfritt, alla poäng reggades automatiskt inkl julkalenderbonusen. (Dubbla Nivåpoäng som vanligt utan att synas bland transaktionerna, så man får kontrollräkna totalerna)

Märkligt hur oiika det kan funka, vi var 5 st som åkte till USA. Vissa fick poängen direkt, andra fick nästan alla efter nån dag.
Jag har fått för ett leg mitt i resan inget annat...?

Toppen