Gött, så man får dubbla på statusbonusen också!Nu har jag också fått in mina dubbla poäng, efter att ha skrivit till Diamant-supporten efter ankomst.
Jag kan faktiskt se båda dubbla bonus och nivåpoäng i aktivitetslistan, så SAS verkar köra olika processer i olika fall...
Visa bifogad bild 164248
Ja precis!Gött, så man får dubbla på statusbonusen också!![]()
Ja, det var en riktigt bra erbjudande. Hoppas den kommer i årets adventskalender igen.Gött, så man får dubbla på statusbonusen också!![]()
Jajamän! Mina kommande milageruns kommer ge 40-45k bonuspoäng per resa där biljetterna kostade strax över 7 000 SEK. Poängen betalar i princip av kostnaden!Ja, det var en riktigt bra erbjudande. Hoppas den kommer i årets adventskalender igen.![]()
Jag köpte en biljett för 97864 poäng + 1651 SEK och fick tillbaka 56476 bonuspoäng och även 31700 nivåpoäng.Jajamän! Mina kommande milageruns kommer ge 40-45k bonuspoäng per resa där biljetterna kostade strax över 7 000 SEK. Poängen betalar i princip av kostnaden!
Wow, det var ett kap! Var det SFO? för såg inga bra poängpriser för mina destinationerJag köpte en biljett för 97864 poäng + 1651 SEK och fick tillbaka 56476 bonuspoäng och även 31700 nivåpoäng.
Ja, det var SFO.Wow, det var ett kap! Var det SFO? för såg inga bra poängpriser för mina destinationer
Mina kommande är till LAX och SEA
Gjorde samma med min resa jag gjorde med @Ricci i slutet av mars. Mejlade Diamond supporten som löste det men lite rörigt.Mailade diamant-mailen och fick rättat saknade poäng på 2 dagar, så det var bra. Men jösses vad rörigt det är, med vissa poäng i synliga transkationer och andra poäng bara justerade i totalen. Jag fick plocka fram en skärmdump från mars och räkna att diffen mellan då och nu inkluderade allt.
Jag hade en returresa och tänkte att jag var smart som väntade till hela resan var klar, men tvärt om. Det smartaste är att claima så fort ett ben har postat utan rätt kampanj-poäng. Och att ta skärmdump på alla räknare precis före varje ben.