Har behövt justera nivåpoängen manuellt för 3 av 4 flyg; maila guldsupporten eller kontakta kundtjänst.Dubbla bonuspoäng men inga nivåpoäng kom in 2 dagar efter ankomst , får väl bli ett mail till sas (för visst skulle man få dubbla nivåpoäng också på den här kampanjen?)
Visa bifogad bild 164135
Flög 27 mars från BKK till CPH på en Business PRO biljett. Fick inga dubbla poäng vare sej bonus eller nivå. Mejlade guldsupporten. Nu efter 10 dagars handläggningstid !!! får jag svaret att handläggaren ser att jag saknar dom dubbla poängen. Så därför skickar hon ärendet till den särskilda avdelningen som hanterar just missade poäng för denna kampanj!!!
Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Att SAS gick i konkurs framstår som mer och mer begripligt. Alltså handläggaren ser att det blivit fel men får tydligen inte rätta till felet! Kan inte vara särskilt utvecklande att jobba under sådana förhållanden.
Alla ni som på detta forum bidrar med positiva nyheter från SAS och verkar ha kontakter till företaget vad säger ni? Finns det några kommentarer från företaget om vad misslyckandet med denna kampanj beror på? Hur ser man på situationen och hur man hanterar detta. Vad är orsaken?
Kampanjen publicerades den 4 december 2024. Beslutet om hela julkalenderkampanjen borde väl ha tagits minst ett par månader tidigare. Kampanjen startade 1 mars och pågår till och med maj månad 2025. Alltså mer än en tredjedel av kampanjperioden återstår. Jag bedömer att man har haft tillräcklig tid på sej att få till en teknisk lösning på registreringen av poängen för denna poäng. Det är ju inte raketforskning det handlar om.
Fick in dem efter 3 dar.Skriv ett mejl till danska guldmejlen, de fixade det på 3-4 arbetsdagar.
Fick in våra poäng efter mail till Guldsupporten (svarade på mitt tidigare mail där jag mailat för att få skriftlig bekräftelse på att vi var anmälda till kampanjen). Fick poängen omgående.Samma resultat som @Kimmen00 - inga dubbla poäng här heller vid ankomst till Boston.