Senaste nytt

Eurobonus julkalender 2024

Jag chansade med en bokning nu för att nå Guld 13-20 dec, 2200kr för samma 8k/4k. Förbereder mig att kriga för poängen, men inte hela världen om de reggas nästa år heller.
Uppdatering här, förberedde mig på kamp här men fick in poängen redan idag 27/12. Avslutade hyran 20/12.

Skickade ett mail förra veckan till goldservice@hertz.se och bad de kolla till ärendet så fort som möjligt. Fick svar imorse där de hänvisade till frequent_travelers@hertz.com så mailade dit istället. Fick in poängen (8k/4k) 30min senare.

Angående julkalenderns lucka 4 (2x poäng). Är konsensus att
1. Man kan boka när som helst
2. och resa mellan 1 mars och 31 maj
3. hur många gånger som helst
4. och få 2x på nivåpoäng för varje ben mellan skandinavien och Asien/USA som är SK marknadsförst och fluget av SK?

Är det någon som bett / fått bekräftelse på kampanjen?

4. och få 2x på nivåpoäng för varje ben mellan skandinavien och Asien/USA som är SK marknadsförst och fluget av SK?

Så har jag också tolkat det, har därför bokat SFO 1-4 maj i Plus Pro för att mer eller mindre säkra LTG nästa år

Men inte fått någon bekräftelse

SAS är kända för otydlig kommunikation, men den här gången kan jag inte tänka mig någon alternativ tolkning.

Detaljer fra SAS Salesinfo:
1000003696.png

Jag har två affärsresor bokade i mars, men kommer på att jag inte tagit någon screenshot eller liknande på bekräftelsen i kalendern att jag var anmäld. Minns att man kunde se det när man klickade på 4an i kalendern men den sidan är nere. Ser ingen bekräftelse i inkorgen heller. Finns det någonstans man kan kolla att man verkligen är reggad?

Jag har två affärsresor bokade i mars, men kommer på att jag inte tagit någon screenshot eller liknande på bekräftelsen i kalendern att jag var anmäld. Minns att man kunde se det när man klickade på 4an i kalendern men den sidan är nere. Ser ingen bekräftelse i inkorgen heller. Finns det någonstans man kan kolla att man verkligen är reggad?
Du mailar guld eller diamond-supporten och så svarar de med vändande mail om du är registrerad eller ej.

Toppen