Funkade utmärkt och registreringen fanns därDu mailar guld eller diamond-supporten och så svarar de med vändande mail om du är registrerad eller ej.
Funkade utmärkt och registreringen fanns därDu mailar guld eller diamond-supporten och så svarar de med vändande mail om du är registrerad eller ej.
Signade så klart upp för dubbla poäng när det erbjöds i kalendern den 4 december. Flög idag ARN-EWR men fick bara enkel poäng:Jäkligt bra för de som behöver nivåpoäng!
Att inget händer när man klickar på signup får man hoppas de fixar.
Visa bifogad bild 160086
Påbörjade du din resa 1 mars? Du är nog först ut, meddela hur det har gått. Har själv en resa i slutet av mars.Signade så klart upp för dubbla poäng när det erbjöds i kalendern den 4 december. Flög idag ARN-EWR men fick bara enkel poäng:
Visa bifogad bild 163102
Jag väntar några dagar innan jag frågar SAS. Någon som har fått dubblering?
(edit stavfel)
Ja - jag reste idag, och flyger tillbaka om en vecka. Efter det kontaktar jag nog SAS om inte dubbleringen har bokats.Påbörjade du din resa 1 mars? Du är nog först ut, meddela hur det har gått. Har själv en resa i slutet av mars.
+1, inte heller för hemresan 2mars.Flög också igår 1 mars, landade idag. Bara fått enkla poäng, inte dubbla.
Det kan godt tage et par dage før at poangene kommer. Hvis de ikke er
kommet inden næste uge, så skriv lige tilbage til os så vi kan dobbelttjekke.
Flög till SFO igår och har fått dubbla bonuspoäng men bara enkla nivåpoäng. Ger det över helgen innan kontakt med kundtjänst.Mailade kundtjänst och fick som svar att SAS har haft tekniska problem med kampanjen under 1-3 mars, men att det nu ska vara löst och att de dubbla poängen ska krediteras som vanligt. Min flygresa den 1 mars fick de lägga in dubbla poängen manuellt. Förhoppningsvis kommer kommande resor i april och maj att krediteras utan problem.