Det stämmer, men det var AXA som svarade så. Nytt försäkringsbolag nu.Tror någon i försäkringstråden frågade just detta förra året. Hade kontaktat amex och då sa dom att om man kunde visa att man köpt presentkorten ska det gälla
Det stämmer, men det var AXA som svarade så. Nytt försäkringsbolag nu.Tror någon i försäkringstråden frågade just detta förra året. Hade kontaktat amex och då sa dom att om man kunde visa att man köpt presentkorten ska det gälla
Smart, går dessvärre endast att använda kreditkort eller debitkort i det flödet. Möjligen om man ringer igen kanske det går men det är nog väldigt ovisst.Prova å göra en poängbokning så ser du väl om presentkort finns som betalningsaltenativ?
Men är det inte Amex som bestämmer om du uppfyller kravet för spend, inte försäkringsbolaget?Det stämmer, men det var AXA som svarade så. Nytt försäkringsbolag nu.
Man får 600 SEK för 500 SEK så är det 16,67% rabatt.Ett fantastisk erbjudande med 20% rabatt I lucka 22 vid köp av presentkort
Stockholms börsen har i år ökat med ca 5%, det var många många år sedan om någon sin SAS slog Stockholms börsen!
Jag brukar inte hoppa på denna typ av aktiviteter, men kan man avyttra dessa för 550kr har man med råge gjort en bra affär mot en genomsnittlig investering på Stockholms börsen
Nu skall det erkännas att Stockholms börsen har visat blodröda siffror de senaste veckorna.
Den hade jag missat. Tack för att du påpekade detta.PS. Jag tycker det är skitdåligt att presentkortsköp inte räknas som köp hos SAS på SAS MC. Vem kom på den idiotin?
Framgår det i villkoren eller är det en feature precis som när man inte får rätt poäng på restaurangen på strawberry med dess MC? Dvs att de i teorin går att kräva rättning?Den hade jag missat. Tack för att du påpekade detta.
Så - man byter 10p/100kr (15p/100kr isf 25p/100kr med premium) mot 17% rabatt? Eller har jag missat något? Plus påverkan av cash flow såklart.
De är tyvärr ganska tydliga. "20 Bonuspoäng/100 kronor när du köper flygbiljetter på sas.se". (25 där premium). Presentkort är inte samma sak som flygbiljetter.Framgår det i villkoren eller är det en feature precis som när man inte får rätt poäng på restaurangen på strawberry med dess MC? Dvs att de i teorin går att kräva rättning?
Japp! Gick in och läste nu också.De är tyvärr ganska tydliga. "20 Bonuspoäng/100 kronor när du köper flygbiljetter på sas.se". (25 där premium). Presentkort är inte samma sak som flygbiljetter.