Senaste nytt

Eurobonus Everyday lanserat

eliee

Medlem
Faktiskt exempel på webshop för Everyday:
upload_2020-3-2_8-30-5.png
 
Hej.
Når i handler online, vil der på partner webshops være et felt hvor man indtaster sit EB nummer i "check out flow" , det er den måde det fungerer ved online køb. Det linkede kort kan benyttes i alle fysiske forretninger.
Ha en trevlig mandag
Peter
 
I texten i bilden som postades står det ju faktiskt att man kan handla online i dessa butiker om man specifikt registrerar sitt EB-nummer med dem.

"Online - Register your membership number in the EuroBonus field in the partner webshop"
Oklart om detta är nytt eller någon som skrivit fel i texten.
För mig är Everyday konceptet att man handlar med ett betal/kreditkort som man reggat i Everyday portalen, och således automatiskt får poäng hos anslutna partners, utan att dra sitt Eurobonuskort. Det är det förfarandet jag menar inte fungerar online.

Att man kan tjäna poäng hos onlinepartnets genom att uppge sitt EB nummer i kassan är inget nytt som lanserades i samband med Everyday, eller? :)
 

sandek

Medlem
För mig är Everyday konceptet att man handlar med ett betal/kreditkort som man reggat i Everyday portalen, och således automatiskt får poäng hos anslutna partners, utan att dra sitt Eurobonuskort. Det är det förfarandet jag menar inte fungerar online.

Att man kan tjäna poäng hos onlinepartnets genom att uppge sitt EB nummer i kassan är inget nytt som lanserades i samband med Everyday, eller? :)
Exakt så ska det ju vara. Omöjligt att springa runt och hålla koll på vilka som är partner, det bör ske automatiskt.
 

eliee

Medlem
Att man kan tjäna poäng hos onlinepartnets genom att uppge sitt EB nummer i kassan är inget nytt som lanserades i samband med Everyday, eller? :)

Det håller jag absolut med dig om. Min poäng var snarare att detta till trots så listar just Everyday vissa partner som har webshoppar som man kan handla i och därigenom delta i tävlingen för att få ytterligare poäng.

Nytt i sammanhanget i min post var riktat mot att just Everyday från Loyal Solutions innehåller nätbutiker och att dessa räknas mot "tävlingen".

Det är det förfarandet jag menar inte fungerar online.

Stämmer således helt med verkligheten. Jag hade inte för avsikt att ge sken av detta förändrats och får nog krypa till korset då jag förmodligen var lite hastig med att svara på ditt inlägg. :)
 
Toppen