Senaste nytt

Eurobonus Everyday lanserat

Davvelavve

Medlem
SE (*) Villkor
Transaktionsbeloppet (köpsumman) måste överstiga 100 SEK / NOK / DKK i lokal valuta för att kvalificera sig för kampanjen.
Minst 10 transaktioner måste göras fördelat på 10 olika partners. (2 olika butiker i samma kedja räknas som 2 transaktioner)
Endast inköp i deltagande partnerbutiker ingår, se partners här.
I en fysisk butik / restaurang MÅSTE transaktionen genomföras med ett betalkort (Visa, Mastercard eller American Express) som du kopplat till ditt EuroBonus-konto. Länk här
Onlineköp från våra deltagande partners räknas också, genom att du lägger in till ditt EuroBonus-nummer före betalning. Se deltagande webshops
Transaktioner (betalning) måste ske mellan 2/3 2020 00.01 och 31/3 2020 23.59 för att kvalificera sig till kampanjen.
Om varorna returneras kommer köpet inte att ingå i kampanjen
Deltagande partners i alla länder ingår i kampanjen
Kampanjen gäller för de första 200 medlemmarna som genomför 10 transaktioner med 10 partners och de första 200 medlemmarna som genomför 20 transaktioner med 20 partners
10 transaktioner med 10 olika partners under kampanjperioden ger således 10 000 poäng. 20 affärer från 20 olika partners under kampanjperioden ger ytterligare 10 000 poäng för totalt 20 000 poäng

Maximal tilldelning per EB-numret är 20 000 poäng oavsett antalet transaktioner under kampanjperioden.
Tilldelningen av 10 000 poäng eller 20 000 poäng kommer att ske till EuroBonuskontot hos de medlemmar som klarat utmaningen slutet av april 2020. Inget meddelande kommer skickas ut innan dess. Kampanjen är tillgänglig så länge inte det maximala antalet köp inte uppnåtts - dock längst till 31 mars 2020

Dvs finns chans för 20 000 poäng med för 200.
 

Canadien

Medlem
Eftersom de inte kontinuerligt publicerar listan över alla som deltar och deras ställning så är det ju helt slutet och upp till dem att döma i tävlingen, och med tanke på hur dåligt systemet syns ha fungerat för många här tidigare så har jag ingen tilltro till att det blir rättvist utdelat om det nu blir något alls.
 

folo

Medlem
En halvkvalificerad gissning med tanke på den låga minimiköpsumman, fokuset på antal butiker och den fattiga annonseringen: Detta är ett betatest. Kunderna får göra liveinköp och Loyalty Solutions kartlägger var det funkar och var det inte funkar för att hitta sambanden. Hittills är det väl typ bara nån Ritualsbutik och Phil's-restaurang där det funkar överhuvudtaget.
 
Eftersom det bara gäller några få onlinebutiker och inte alla de man kan nå genom onlineshopping.flysas.com så blir det ju rätt koncentrerat till någon större stad i Sverige. Rätt svårt att nå upp till de annars. O som nämnts vet man ju inte ifall man verkligen får något eller ej. Bara en dålig hetskampanj där man kanske kan vinna nått om man har tur. Nej, tack!
 

P.Andersson

Medlem
Jag gjorde några inköp i veckan. På dessa butiken trillade poängen in dagen efter! Drog endast mitt kopplade Amex kort i de fysiska butikerna:)

Burgersson Friggagatan Göteborg (Bra lunch!)
Svenssons i Lammhult Järntorget
Accent Avenyn
Kitch´n Webshop - Webbshoppen
 

Jenzur

Ny medlem
Fått poäng från Hellasgårdens restaurang, Hellas storstuga. Visste inte att dem var anslutna. Betalde med Curve. Lustiga är att jag var där två gånger med en veckas mellanrum och fick mail om poängen samtidigt och utbetalning av poängen samtidigt.
 
Fått poäng från Hellasgårdens restaurang, Hellas storstuga. Visste inte att dem var anslutna. Betalde med Curve. Lustiga är att jag var där två gånger med en veckas mellanrum och fick mail om poängen samtidigt och utbetalning av poängen samtidigt.

Har du registrerat ditt Curve kort eller det underliggande kortet som debiterades?
 
Toppen