Har ett restaurangbesök på Prinsen den 13e Dec betalt med kopplat Amex som fortfarande inte syns. Någon som fått in något från Prinsen än?Väntar fortfarande på mitt. Inget syns än så länge.
Har ett restaurangbesök på Prinsen den 13e Dec betalt med kopplat Amex som fortfarande inte syns. Någon som fått in något från Prinsen än?Väntar fortfarande på mitt. Inget syns än så länge.
Har fått "poäng på väg" från Prinsen 13/12. Betalat med kopplat SAS Mastercard Premium.Har ett restaurangbesök på Prinsen den 13e Dec betalt med kopplat Amex som fortfarande inte syns. Någon som fått in något från Prinsen än?
Har besök på Prinsen den 18e som redan syns till och med på EuroBonus kontot, betalat med Mastercard.Har ett restaurangbesök på Prinsen den 13e Dec betalt med kopplat Amex som fortfarande inte syns. Någon som fått in något från Prinsen än?
I måndags efterregistrerade jag ett Amexköp från 7 dec. Har inte fått något som helst svar, däremot dök de saknade poängen upp igår - vet inte om det här samband med min efterregistrering eller inte.Jag provade att efterregistrera mina testköp från 11:e. Jag har överhuvudtaget inte fått svar, varken positivt eller negativt. Är det någon annan som fått något svar alls från dem efter lanseringen?
Har besök på Prinsen den 18e som redan syns till och med på EuroBonus kontot, betalat med Mastercard.
I måndags efterregistrerade jag ett Amexköp från 7 dec. Har inte fått något som helst svar, däremot dök de saknade poängen upp igår - vet inte om det här samband med min efterregistrering eller inte.
Sorry sent svar, varit lite offlineOkok, hittar inte på sidan vart man efterregistrera. Kan du länka? @banditan