Senaste nytt

Eurobonus Everyday lanserat

Jag provade att efterregistrera mina testköp från 11:e. Jag har överhuvudtaget inte fått svar, varken positivt eller negativt. Är det någon annan som fått något svar alls från dem efter lanseringen?

Är det någon annan som som har haft problem med att registrera SAS Mastercard Premium? Jag har försökt flera gånger senaste veckorna och får bara felmeddelande. Även försökt med flera olika webbläsare?

Jag provade att efterregistrera mina testköp från 11:e. Jag har överhuvudtaget inte fått svar, varken positivt eller negativt. Är det någon annan som fått något svar alls från dem efter lanseringen?
I måndags efterregistrerade jag ett Amexköp från 7 dec. Har inte fått något som helst svar, däremot dök de saknade poängen upp igår - vet inte om det här samband med min efterregistrering eller inte.

Har besök på Prinsen den 18e som redan syns till och med på EuroBonus kontot, betalat med Mastercard.
I måndags efterregistrerade jag ett Amexköp från 7 dec. Har inte fått något som helst svar, däremot dök de saknade poängen upp igår - vet inte om det här samband med min efterregistrering eller inte.

Okok, hittar inte på sidan vart man efterregistrera. Kan du länka? @banditan

Last edited:
Trillade in mail tillsist appråpå mitt testbesök.
Verkade ha blivit swipe samtidigt som ett antal köp från webshoppen så man funderar på om det är manuell handpåläggning eller inte.

Ska bli spännade att se sen iaf om det fungerar vidare. Blir nog några testköp till.

Har jag registrerat rätt som gått via vanliga sas.se, klickat uppe till höger, inställningar, och sedan lagt till mitt kort?

Eller ska det göras på speciell sida? hittar inget på shoppingportalens sida.

Toppen