Senaste nytt

Eurobonus Everyday lanserat

Utan att veta detaljerna, så känns det rätt tydligt att integrationen här sker hos inlösaren eller ännu längre bak i kedjan, och inte i terminalerna (bland annat därför det ligger fördröjningar I systemen). Så vad försäljningsstället ser eller inte ser spelar ingen roll.
Jag hoppas att du har rätt. :)

Jag gjorde ett köp på Svenssons i Lammhult i måndags förra veckan och det står att poängen är på väg. Där betalade jag med Amex.

I onsdags handlade jag på Lilla Husman och använde då samma kort fast genom Apple Pay, men står fortfarande inget om att poängen är på väg. Detta stället har dock strulat länge.

Besökte KOL & Cocktails i dag och använde mig av Apple Pay på nytt.

Saknade poäng.PNG

På fredag har det gått åtta dagar sedan de första testerna för mig. Det är då vi kan efterregistrera. Det ska bli intressant att se om de kan se köpen från korten direkt eller var uppstartsproblemet ligger. Detta är bl a en restaurang där köpen alltid kommit in snabbt annars ska tilläggas.

Nytt köp på Rituals igår med anslutet kort. Inget kommit upp ännu.

FörFörra lördags köp har inte heller kommit, så det skall bli efterregistretar idag.

Jag gjorde ett köp på Svenssons i Lammhult i måndags förra veckan och det står att poängen är på väg. Där betalade jag med Amex.

Med anslutet kort? Isf är väl detta den första rapporteringen av en lyckad transaktion :). För egen del har jag nu testat detta vis flera tillfällen men inte sett några spår på Everyday...

Jag ser att sista restaurangbesöket i lördags som swipades kom in på kontot idag, fem dagar senare.

Jag hade uppskattat en kommentar nu från @Loyal Solutions om hur det går med implementeringen av det nya systemet. Ett enda vittnesmål har vi hittills om en lyckad transaktion utan att swipa från @Michael Lindholm

Toppen