Senaste nytt

Eurobonus Everyday lanserat

Fick in mitt SAS Amex additional card, men inte mitt huvudkort. Ringde till supporten och de har tydligen problem med just Amex och jobbar på en lösning.

Uppdatering: nu gick det lägga till mitt huvudkort också.

(...) Eventuellt kan det i det exemplet gå att koppla sitt token-nummer till Willys Plus (har inte testat).

Du kan koppla ditt tokennummer till Willys Plus, jag har gjort så.

Last edited:
Jag sitter & har precis ätit klart middag på en nu. Blir nota och sedan en ny nota för en omgång drinkar innan nästa ställe. Även Amex ska provas lovar jag. :cool: Körde du Amex @Atom ?

Exakt, men spännande väntan nu! Jag testade ju både Curve och Amex på en restaurang i går där jag tidigare alltid fått poäng utan efterregistrering.

Enorm förbättring bara detta fungerar framöver nu med Everyday. Jag tyckte swipandet var både jobbigt och ibland pinsamt. Förklaringar, konstiga blickar från personal, terminalbyte och ofta glömska från min sida är saker som blir sköna att slippa. :cool:

Japp Amex, Hur har det gått @M.K ?
Håller helt klart med om det här med swipeandet. Pipande kortapparater, förvånade kassörer osv och framförallt trots swipeandet så fungerade det aldrig. Har bara fungerat en gång så gav upp gamla lösningen. Får se om de får fart på den nya.

• Fortsatt ingenting här men helg så lite extra tålamod kan vi kanske ha. :rolleyes:

Jag körde lite mixat med mitt Curve, SAS MC samt Amex Plat på två ställen. Jag borde ha swipat en omgång också för jämförelse, ångrar det, men kan kanske göra det ikväll om jag har vägarna förbi!

Jag kunde inte registrera mitt SAS AMEX när jag försökte i Safari, men när jag bytte till Chrome så gick det.

Toppen