Senaste nytt

Eurobonus Diamond-event 5/10/17 november (Oslo, Köpenhamn, Stockholm)

En nyhet som jag fick ta del av var att Pandions kommer på SAS hubbar - ARN, CPH och OSL, bli hämtade med bil vid apron. Man sa till och med att det blir en sorts copy/paste på vad LH gör för sina HON i FRA och MUC.

Undrar hur det kommer fungera i praktiken och var man blir körd. Speciellt vid ankomst från non-Schengen

Man ska väl lägga till att inga beslut är tagna men att de är medvetna att de börjar bli utdaterade. Kan dock ta längre tid innan det blir verklighet, mer än att kanske byta ut trasiga detaljer.
Ja, jag fattade det mer som typ byta ut luftkuddar istället för att lappa och laga, snarare än att man skulle byta till helt nya stolar.

Sen är väl TV-skärmarna också kandidater att bytas ut i hela kabinen tänker jag.

Undrar hur det kommer fungera i praktiken och var man blir körd. Speciellt vid ankomst från non-Schengen

Mest troligt så får man väl för det mesta åka till ”ankomstgate”, dvs samma ställe som bussen släpper av de andra passagerarna på. Möjligen skulle man väl kunna ge alternativet att åka till den gate som är närmast lounge eller utgång.

Hon sa även att detta kunde vara aktuellt för korta anslutningar, så i dessa fall antar jag att man kan bli skjutsad till gaten för nästa avgång (under förutsättning att allt är inom Schengen ).

Toppen