Senaste nytt

Eurobonus Diamond-event 5/10/17 november (Oslo, Köpenhamn, Stockholm)

Aron sa ”I like that idea” som vanligt på förslaget att LTG ska få 45k baspoäng att börja från. Det nya var att han avslutade med ett ganska bestämt ”expect some news soon”.

Ja, jag reagerade på det... Förvisso var det ju ungefär samma svar som på frågan om LTD.
Jag skulle personligen bli rätt så förvånad om detta införs nu när de har lanserat LTD då det känns som att 45k nivåpoäng för LTG hade varit lite av en kompromiss om man valt att inte införa LTD.
Om man inför både och så kommer det ju att öka antalet Diamonds (och så småningom även LTDs) avsevärt då en stor andel av LTGs kommer kunna bli Diamond ganska lätt då.

• Gilla
Reactions: fcx
Ja, jag reagerade på det... Förvisso var det ju ungefär samma svar som på frågan om LTD.
Jag skulle personligen bli rätt så förvånad om detta införs nu när de har lanserat LTD då det känns som att 45k nivåpoäng för LTG hade varit lite av en kompromiss om man valt att inte införa LTD.
Om man inför både och så kommer det ju att öka antalet Diamonds (och så småningom även LTDs) avsevärt då en stor andel av LTGs kommer kunna bli Diamond ganska lätt då.
Förvisso, och man kan ju tolka det som ”vänta till slutet av presentationen för nåt annat” ;)

Men jag tror inte SAS skulle ta så illa upp ifall folk först fixar LTG och sedan LTD. Visst, blir man Diamond typ år 6-10 av sin LTG karriär, så får man lättare att uppnå Diamond de fem nästa åren. Men totalt sätt uppnår man ändå 10 år av 90k intjäning, men på 15 år.

Toppen